vrijdag 29 april 2011

Sponsor Actie bij Jumbo Weert.

Enkele weken geleden kwam er een mailtje voorbij van Mitch; of enkele mensen voor de Jumbo wilden gaan staan met een kraampje. Het geld dat we zouden ophalen, zou onder ons verdeeld worden. Mij leek het wel een leuk idee en ik heb me dan ook aangemeld om hieraan mee te helpen. Het duurde echter even voordat er een definitieve datum werd geprikt en ook de voorbereiding ging niet helemaal soepel, maar uiteindelijk stonden we met z'n drieën (Mitch, Jettie en ik) om twaalf uur bij de Jumbo. Maud zou later komen met de wafels die ze zelf gebakken had en ook Frederique zou wat later komen. Samen hebben we het kraampje opgebouwd, hoewel we echter nog ruim een uur alleen een maar hebben gezeten, gezien we geen stift hadden voor de wensvlaggetjes waar de mensen voor 1,50 op konden schrijven.

Gelukkig was Maud onze reddende engel, die samen met haar wafels ook een stift had meegebracht. De verkoop viel een beetje tegen, waarna Maud en ik besloten een stuk karton te halen bij de Jumbo om daar vervolgens 'Hug us voor India. €1,-" op te schrijven. En zo gezegd, zo gedaan, dus niet veel later liepen we samen door de stad. Dankzij Maud's contacten hebben we ongeveer €20,- aan knuffels gegeven. Het totale bedrag was +- €50,-, waarna iedereen ongeveer €10,- kreeg. Dat is natuurlijk niet veel als je €1600,- aan sponsorgeld bij elkaar moet sprokkelen, maar het was in elk geval heel erg leuk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten